"אזהרה חריפה": באירופה רומזים לתקיפה קרובה בסוריה

שלמה ריזל 1 Comment on "אזהרה חריפה": באירופה רומזים לתקיפה קרובה בסוריה

הארגון האירופאי הבין-ממשלתי לבטיחות אווירית, פרסם אזהרה חריפה לחברות התעופה ביבשת לפיה "פעלו בזהירות במזרח הים התיכון, קיים סיכוי לתקיפה אווירית בסוריה ב-72 השעות הקרובות" | נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ביטל ביקור בדרום אמריקה ומנגד, באיראן מאיימים על ישראל

מטוסי קרב רוסים | אילוסטרציה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סוריה. יורוקונטרול, הארגון האירופאי הבין-ממשלתי לבטיחות אווירית, פרסם אזהרה חריפה לחברות התעופה ביבשת לפיה "פעלו בזהירות במזרח הים התיכון, קיים סיכוי לתקיפה אווירית בסוריה ב-72 השעות הקרובות".

אתמול אף הודיע נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על ביטול ביקור בדרום אמריקה משום שהוא רוצה "לפקח מקרוב אחר הפעולות בעקבות התקיפה הכימית בסוריה".

מוקדם יותר פורסם כי ספינת הטילים USS Donald Cook עזבה את נמל לרנקה בקפריסין ונמצאת 100 ק"מ מחוף טרטוס בסוריה. על הסיפון 56 טילי טומהוק. היא הגיעה לשם מבסיס ימי אמריקאי בבריטניה, ונמצאת באחריות פיקוד המרכז של הצבא האמריקאי.

כמו כן, מטוסי קרב רוסיים וסוריים חגים כל העת בשמי סוריה, כדי להדוף מתקפה אווירית על המדינה על אף שהתקיפה האחרונה, היתה בטילי ים-קרקע.

בנוסף, היו דיווחים על בריחה של בכירים סוריים ללבנון ואיראן מהמדינה והערכות כי ככל הנראה גם צרפת ובריטניה ייטלו חלק במבצע צבאי, אם וכאשר יפתח.

בתוך כך, סוכנות הידיעות האיראנית 'תנסים' מפרסמת תמונות של המתחם שלהם בבסיס חיל האוויר הסורי t4 שהופצץ. מה שאולי מרמז על כוונות עתידיות של מדינת הטרור ואולי על כך שהם לא מתכוונים לעבור על התקיפה הזו בשתיקה.

יועצו הבכיר של מנהיג איראן לעניינים בינלאומיים עלי-אכבר ולאיתי המבקר כעת בדמשק, אמר: "פשעי הציונים בסוריה לא יוותרו ללא מענה". מספר האיראנים שחוסלו בתקיפה בסוריה עומד ככל הנראה על מעל עשרה הרוגים.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אני יודעת שנישקתם קקטוס